Wsparcie techniczne
jeśli masz problem i potrzebujesz fachowej pomocy
KONTAKT TECHNICZNY
Jeżeli nie znalazłeś rozwiązania swojego problemu lub chcesz się z nami skontaktować, wejdź tutaj.
CZĘŚCI ZAMIENNE
Zamów tutaj części zamienne do urządzeń na pellet lub drewno
WIDZĘ ALARM CO ROBIĆ?
Tutaj dowiesz się co oznaczają poszczególne alarmy dla urządzeń na pellet, jak je skasować oraz jak szybko rozwiązać podstawowe problemy.
ZGŁOSZENIE AWARII LUB PRZEGLĄDU
Zgłaszanie awarii lub zlecenie wykonania płatnego przeglądu przez lokalny serwis.
Jeśli Twoje urządzenie uległo awarii koniecznie powiadom nas o tym, ale pamiętaj także o okresowej konserwacji, która pomaga uniknąć poważnych usterek. Nie zaniedbuj przeglądów rocznych. Pomóż sobie i urządzeniu.
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Zgłaszanie reklamacji dla urządzeń na gwarancji.
W celu sprawnej obsługi reklamacji produktów posiadających aktualną gwarancję, wypełnij prosty formularz. Przed jego wypełnieniem przygotuj następujące załączniki w wersji elektronicznej:
- dowód zakupu produktu,
- kartę gwarancyjną,
- zdjęcia wady (jeśli usterka jest widoczna),
- nr seryjny.
O sposobie i czasie rozwiązania Twojego problemu poinformujemy Cię na adres mailowy, który podasz w formularzu.
SCHEMATY MONTAŻOWE
Urządzenie czeka na podłączenie? Przygotowaliśmy przydatne schematy, które pomogą Tobie prawidłowo zainstalować nasze produkty.
INSTRUKCJE OBSŁUGI
Potrzebujesz instrukcji obsługi w j. polskim do swojego urządzenia? Wejdź, a następnie wybierz swój produkt.